Obiectiv atins

Competiția SprisuperblogngSuperblog2014 a ajuns la final. Am participat și eu în cadrul acesteia cu blogul Pagini de viata și am avut ca obiectiv autoimpus, clasarea în primele 20 de locuri. Mi-am atins obiectivul și am terminat pe locul 14 din 94 de bloguri active. A fost cea de-a doua participare într-o competiție interbloggeristică și al doilea obiectiv atins din tot atâtea impuse. Premii câștigate în această competiție:

  • Invitație dublă la piscină de la Salon du mariage
  • Geantă din piele naturală de la Reeija
  • Kit de regenerare a părului de la Gerovital

Pe lângă premiile câștigate în cadrul acestei  competiții am mai câștigat o colaborare, datorită activității pe blog. Este posibil ca acest câștig să fie chiar mai valoros decât premiile în sine, dar asta rămâne de văzut în timp. De asemenea am mai câștigat experiență, m-am dezvoltat și m-am adaptat cerințelor unor jurați care au avut așteptări diferite. Notele mari primite mi-au dat încredere în mine și dacă va fi să mai particip la vreo astfel de competiție, îmi voi impune un obiectiv mai ambițios.

În acest weekend voi fi prezent în București la Gala de premiere SpringSuperblog2014 transmisă în direct duminică de la ora 13:00 pe radioul online Radio Lynx. Am să cunosc acolo o parte din bloggerii clasați mai bine decât mine în această competiție și vom avea și o petrecere a bloggerilor cu această ocazie.

Până atunci să auzim numai de bine!

Nicușor Adrian Rotaru

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on April 9, 2014, in dezvoltare personala and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

