Cum nu ne promovăm online

Am făcut acum ceva vreme o cercetare a unor bloguri, în vederea creării unei baze de date. Urma să propun acele bloguri pentru o colaborare din care posesorii lor să aibă ceva câștiguri. Blogurile, multe dintre ele promovau produse, servicii sau persoane, dar multe dintre ele aveau un punct slab, dar slab de tot după părerea mea. Majoritatea avea lipsă datele de contact, deși promovau produse, servicii sau persoane. Mă întreb care este avantajul de a fi anonim în acest caz? Să fie oare gândită problema în felul următor: cine dorește cu adevărat ceva important, caută mai multe informații despre mine, eventual află cum pot fi contactat prin intermediul altor surse sau persoane.? Sincer vă spun că am insistat asupra unor pagini, încercând să caut orice legătură mi-ar putea aduce informațiile dorite. Mulți oameni din spatele paginilor sunt aproape anonimi și eu cred că au de pierdut. Unii dintre ei au pierdut deja, fiindcă am renunțat la a mai căuta date despre ei și am ales alte persoane în locul lor.

Când ajung pe o pagină, după ce citesc informația pentru care am ajuns acolo, mă interese apoi de profilul persoanei care a scris-o. Mă interesează din ce oraș este, unde locuiește în momentul acela, vârsta și o metodă de a intra în contact departe de ochii lumii (adresă mail, formular contact, număr telefon, etc.)

Dacă aveți ceva de promovat, cred că ar fi indicat să facilitați contactul cu posibilii clienți, prin simplele afișări ale informațiilor mai sus amintite.

Așadar vă invit să mă descoperiți în câteva cuvinte pe care le-am așternut în rubrica Despre mine . Sper că acolo veți găsi suficiente date din ceea ce ați dori să știți despre mine.

 

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on April 19, 2014, in dezvoltare personala and tagged . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. depinde de bloguri : daca-s unele care vor sa promoveze sau sa vanda ceva atunci da, trebuie sa aiba cat mai multe date de contact. In schimb daca-s bloguri personale, atunci chiar nu vad de ce sa fie mai multe info despre posesorul blogului. La urma urmei is chiar irelevante date precum orasul si varsta, in conditiile in care cuiva ii place cum scrie acea persoana. Adica daca tu ai citi un blog foarte interesant si ai afla ca e scris de un baiat de 14 ani din Caracal atunci ai inceta sa il mai citesti ?
    In plus, nu stiu daca ai aflat de cazurile blogurilor cu tenta erotica, au fost si la noi vreo doua, in care autoarea isi asuma un pseudonim si isi crea o imagine de vampa seducatoare. Cand o editura i-a propus tipei sa-i publice o carte in genul asta s-a descoperit ca ‘vampa’ era … o gospodina trecuta de prima tinerete, grasuna spre obeza si lipsita de partener. Povestioara aia a fost chiar haioasa si functioneaza pe post de ‘invatatura de minte’.
    Cam asta e motivul pentru care datele de contact lipsesc uneori, fiindca blogul trebuie sa ramana ceva usor anonim, si asa ceilalti iti cunosc gandurile, nu e nevoie sa iti cunoasca si identitatea.
    Cand e vorba de bloguri de nisa lucrurile se schimba, desigur.
    ps. am descoperit feed-ul rss pentru abonare, dar nu stiu cat mai e de folosit, mai practic mi se pare butonul de abonare prin mail, in cazul in care wordpress ofera posibilitatea asta.

Leave a Reply

