Play-off LNB, Asesoft-Energia Rovinari

 

florin piersic

Foto: Nagy Melinda

Ne e dor de spectacol pe parchet. Nu am mai avut parte de el de la All Star Game-ul de la Cluj. Dar a fost unul de zile mari. Acum însă, avem alte preocupări.

Momentul revanșei este aproape. CSU Asesoft trebuie să demonstreze că eliminarea din Cupa României la baschet a fost un simplu eveniment nefericit. O zi nefastă în care nimic nu a mers. Exclud ipoteza unui aranjament între cele două cluburi, așa cum s-a zvonit. Sper că Asesoft și-a jucat corect meciul pe care l-a pierdut și sper că așa va face în continuare, indiferent de rezultate. Nu-mi doresc să susțin o echipă care joacă cu arbitrii sau cu aranjamente de orice fel.

Revenind la realitatea pe care mi-o doresc în acest moment, vă invit să susținem echipa CSU Asesoft Ploiești în drumul spre un nou titlu. Suntem cei mai buni la această oră în România, dar nu este suficient. Trebuie să arătăm asta pe teren, cu sau fără spectacol pe parchet. Rezultatele pozitive contează acum mai mult ca niciodată mai ales în condițiile în care avem de luat o revanșă. Și-apoi ne dorim la fel de mult să jucăm in Eurocupă și în sezonul viitor.

Acestea fiind spuse, vineri și sâmbătă (25,26 aprilie 2014) Sala Olimpia ne așteaptă cu brațele deschise să o umplem cu un aer pozitiv și o dorință nemărginită de revanșă. Ora 20:00 da?

Prețul biletelor este de 5 lei! Emoțiile constructive sunt garantate! Spectacolul depinde și de noi! Mi-am pregătit vuvuzeaua!

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on April 24, 2014, in Sport and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Bilete?!? Au schimbat politica manageriala? Parca intrarea era gratuita pana sa se renoveze sala. E drept ca e un pret modic, dar asta inseamna ca deja si-au fidelizat suficienti suporteri cat sa le impuna un pret. Iar daca or sa va fidelizeze si mai mult … 🙂 Acum is curioasa cat o fi un bilet in peluza pe Ilie Oana, ca si comparatie.
    Cat despre zvonurile despre aranjamente, asta e un domeniu care ma fascineaza ca fenomen pur si simplu. Cine lanseaza oare zvonurile? Si cat e valabila vorba cu miezul de adevar din orice zvon? De curand a fost si povestea cu zvonuri despre aranjamentul dintre meciul Stelei si juniorii Vasluiului. O Primavara a zvonurilor se pare. 🙂

  2. E foarte bine ca au bagat bilete. Spectacolul trebuie platit.

    • inseamna ca iarasi m-am exprimat eu gresit 🙂 da, si eu sunt de acord cu impunerea unui pret, cu atat mai mult cu cat e un pret pe care sa si-l poata permita cam orice suporter. Insa mirarea mea era legata de sincronizare : adica au impus biletele abia dupa ce au renovat sala, nu dinainte. De parca biletul nu il platesti pentru joc si pentru spectacolul oferit de jucatori, ci pentru termoizolarea cladirii si ce-au mai mesterit ei la sala.

Leave a Reply

