Am fost Vedeta zilei la TedX Ploiesti

A trecut un an de când am apărut pe bulina roșie la TedX Ploiești. Nu am fost atât de încântat atunci, dar sunt acum. John Cristea a fost capul răutăților și „din cauza” lui am ajuns să joc rolul gândit de el. M-am îmbrăcat în Vedeta zilei și am jucat un rol mut pentru care am primit un feedback pozitiv. Vă spun sincer că nu am fost de acord cu ceea ce urma să fac în fața audienței, însă am facut-o bine.Sperca cei prezenți în sală sau cei care au urmărit filmarea mai târziu, să fi înțeles clar mesajul transmis de mine prin intermediul limbajului corpului meu și al textului inscripționat pe tricou, coroborat cu discursul speaker-ului John Cristea.

tedxploiesti

TedX Ploiesti

Vedeta zilei la TedX Ploiești

 

Am fost Vedeta zilei la TedX Ploiești dar nu tocmai prin ceea ce am făcut pe bulina roșie, ci prin rolul pe care l-am avut. Discursul „Mersul pe jos – pasiune obligatorie” îl puteți urmări aici:

Dacă am avut o prestație bună sau nu vă las să vă dați voi cu părerea. Aplauzele pe care le-am primit când am fost prezentat mi-au mers la inimă.

John Cristea a avut un discurs mai mult decât atractiv și sper să fi schimbat obiceiurile sedentare ale oamenilor care l-au urmărit.

Nicușor Adrian Rotaru

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on May 4, 2014, in evenimente and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

