Percutionist de ocazie

Am făcut-o și pe asta. Am fost percuționist în cadrul unei prezentări marca Dan Popa, susținută la TedX Ploiești. Dan Popa ne-a descris momentul de la TedX Ploiești ca pe unul de percuție interactivă.

tedx ploiesti

TedX Ploiesti

3, 2, 1 TedX Ploiești cântați!

Eu l-aș mai descrie într-un fel: un joc al unui om care are jucării acasă, dar nu are cu cine să se joace. Nu, nu sunt rău când spun asta. Nu e un mod jignitor în care descriu momentul. Știu că intenția a fost alta și momentul a fost minunat. Este un simplu mod în care pot descrie momentul din videoclipul de mai jos. Îl pot descrie în numeroase feluri, fără să-i știrbesc valoarea. Este acel moment care atunci când se termină, ai vrea să auzi pe cineva strigând „BIS!”.

Am savurat acest moment și mi-am adus totodată aportul în orchestra improvizată de dirijorul Dan Popa, din oameni care nu aveau o pregătire în acest sens. Eu zic că a ieșit ceva minunat și vă invit să vizionați momentul. 19 minute captivante, 19 minute de improvizație.

Nicușor Adrian Rotaru

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on May 6, 2014, in evenimente and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

