Evolutia Romaniei la Eurovision

S-a încheiat Eurovision-ul de anul acesta și marele trofeu a mers de data aceasta la Austria, reprezentată cu mândrie de către „femeia cu barbă”, așa cum a fost numit/ă Conchita Wurst.

România a ocupat la final locul al 12-lea, exact cum au prevăzut casele de pariuri. Înainte de finală, România era cotată cu a 12-a șansă la câștigarea trofeului.

Țările care au apreciat prestația României la Eurovision au fost:

Azerbadjan: 6 puncte
Malta: 8 puncte
Israel: 8 punte
Portugalia: 1 punct
Norvegia: 4 puncte
Franța: 4 puncte
Moldova: 12 puncte
Irlanda: 2 puncte
Austria: 8 puncte
Spania: 8 puncte
Belgia: 5 puncte
Italia: 5 puncte

Desigur, Moldova ne-a supraapreciat, avand în vedere punctajul maxim pe care ni l-au oferit, coroborat cu parerea celorlalte state care au votat.

Locul 12 este un loc care nu ne este tocmai pe plac. Piesa și spectacolul au fost destul de bune, dar cu toate astea nu am reușit o clasare nici măcar în primii 10. Eu sunt mândru de evoluția României și consider că nu s-a făcut de râs. Momentul a fost fără cusur și pentru asta trebuie să mulțumim artiștilor Paula Seling și Ovi, dar și delegației României la Copenhaga!

 

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on May 11, 2014, in emisiuni tv and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

