11even experiences la Ploiesti

Ileven experiences s-a ținut și la Ploiești în 2014. Am fost prezent în sală la invitația lui John Cristea, care a fost bloggerul oficial al evenimentului. Am așteptat de mult timp acest moment și v-am mai spus despre eveniment într-un articol trecut.

11even ploiesti

Într-o zi în care și ploaia a stat în loc pentru a lăsa oamenii să ajungă liniștiți la eveniment, toate lucrurile au mers bine. Speakerii prezenți au lansat mesaje diferite și au expus diferite povești de viață.

Deși lista speakerilor a fost schimbată de câteva ori până a fost definitivată, surprize tot au apărut și oameni precum Leonard Doroftei, Adrian Soare sau Lucian Aldescu, nu au mai apărut pe scenă din diferite motive. În locul lor au apărut Cătălina Popescu, Mihaela Tatu și Cezar Ouatu.

11 povești de succes

Am atât de multe de spus despre acest eveniment, încât nici nu știu cum să sintetizez mai bine. Să vă vorbesc despre cum mi s-a făcut pilea de găină la discursul lui Peter Barta? Să vă spun cât de atent l-am urmărit pe Paul Olteanu (principalul motiv pentru care am mers la eveniment)? Să vă spun cum l-am provocat pe Cezar Ouatu să cânte oamenilor, deși nu avea condițiile necesare?

Să o luăm pe rând:

Cătălina Popescu – a vorbit despre cum să-ți urmezi visul și să crezi în el. Mai devreme sau mai târziu îți vei vedea visul ăndeplinit.

Peter Barta – povestea de viață despre care a vorbit a scos la iveală un om nou care și-a depășit condiția umană. Să fie asta, sau să fie eroarea diagnosticului medical, conform căruia Peter ar mai fi avut de trait circa 6 luni la un moment dat în copilăria sa? Pentru ca povestea să fie mai impresionantă, am luat de bună ideea că Peter și-a depășit condiția umană, a luptat cu cancerul și a ajuns un om mare, realizat din punct de vedere profesional. Bunica sa i-a fost mentor, iar el nu a uitat să îi mulțumească pentru asta.

Eugen Cristescu – ne-a explicat cum te poți face urât de șefi și cu câtă lejeritate îți poți face dușmani spunând numai adevărul. Cel mai important este ca la sfârșitul zilei să pui liniștit capul pe pernă și să fii mândru că folosești toate armele neletale pentru a scoate la iveală adevărul. Mai multe despre el și despre crezurile sale puteți afla pe incomod.ph

Decebal Popescu – un om cât doi, care are în „dotare” un tată mai mult decât activ. A vorbit despre tatăl său și despre cum nu a reușit acesta să-l ducă pe culmile jurnalismului, deși s-a străduit mult în această privință. „Fii diferit!” este motto-ul lui în viață, copiat chiar de la tatăl său care a fost prezent în sală, surprinzând în fotografii momentele fiului său aflat pe scenă.

Cristina Manole – ne-a insuflat bucuria de a trăi clipa de azi. Pentru ea există două zile în care nu poți face nimic: ziua de ieri care s-a incheiat și ziua de mâine care încă nu a început. Așadar dacă aveți ceva bun de făcut, faceți în fiecare „astăzi” al vostru.

Zoia Zărnescu – povestea despre mama vultur și modul în care-și învață puii să zboare împingându-i în afara cuibului, este menită să ne învețe că anumite gesturi nelalocul lor pe care le face o mamă în relația cu copilul,  său se dovedesc a fi benefice.

Corina Ungureanu – gimnasta noastră din Ploiești ne-a povestit în linii mari cum a obținut succesul și cum se bucură de el în continuare. Ne-a îndemnat să țintim sus și uneori chiar să riscăm pentru a obține maximum.

Cezar Ouatu – discursul său a fost cam alambicat, dar ideea pe care mi-a transmis-o a fost legată de regretul său că massmedia promovează prea mult nonvalorile și chiar îndobitocește.

Paul Dumbrăvanu – a avut un discurs aplaudat de audiență, la fel ca prezentarea pe care i-a făcut-o Mihaela Tatu.

Paul Olteanu – Cel mai bun speaker din punctul meu de vedere. După cum am spus, a fost motivul pregnant pentru care am fost prezent în sală. Paul a vorbit despre cum se face școală la noi în țară. Volumul mult și prost și fără rost ne afectează clar pe toți. Cariera are de suferit atunci când ieșim cu diploma în mână și nu știm încotro să o apucăm. Paul a evidențiat faptul că oamenii trebuie să se perfecționeze pe domeniile de care sunt interesați pentru a avea succesul dorit. Nu atât mesajul cât modul de expunere al discursului m-a impresionat foarte tare. L-am urmărit cu ochii larg deschiși. Dacă nu am înțeles cumva mesajul așa cum trebuie, este din cauza faptului că ochii mi-au acaparat atenția preluând din energia necesară urechilor pentru procesarea informațiilor.

Mihaela Tatu – moderator și speaker la Ploiești. Dacă în calitate de moderator mi s-a părut că a exagerat prin a cere aplauze din partea audienței, în calitatea dumneaei de vorbitor, mi-a plăcut teribil de mult și am admirat-o. Ne-a vorbit despre viața sa cu bune și cu rele și despre cum a luat-o de nenumărate ori de la capăt alegând să facă ce îi place. Sunt invidios pe oamenii de acest gen, care fac atât de multe lucruri într-o viață fără să se teamă de noi începuturi.

Dacă sunteți curioși să aflați mai multe despre 11even experiences, trebuie să știți că evenimentul a fost înregistrat și se va vedea în curând online și pe TV.

Evenimenul a avut loc în premieră în orașul Ploiești și sperăm ca în următorii ani să devină un eveniment nelipsit ploieștenilor!

Felicitări echipei care a făcut posibilă apariția 11even experiences la Ploiești și mulțumiri sponsorilor și partenerilor media!

 

Adrian Rotaru

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on May 15, 2014, in dezvoltare personala, evenimente and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Provocarea adresată lui Cezar a încheiat perfect evenimentul !

Leave a Reply

