Cristi Ilie – despre 11even experiences

Unul dintre oamenii ce au făcut parte din echipa care a organizat 11even experiences la Ploieşti mi-a acordat un interviu. Cristi Ilie este un tânăr plin de ambiţie şi curaj care a făcut tot posibilul ca imaginea 11even Ploieşti să fie una de ţinut minte.

Cristi Ilie – organizator 11even Ploieşti

Cristi Ilie

Cristi Ilie

Adrian Rotaru: Cum ar trebui să te cunoască oamenii?

Cristi Ilie este un tânăr obișnuit din Ploiești, care împreuna cu alți trei colegi a adus evenimentul 11even experiences în Ploiești

Adrian Rotaru: Cum ai ajuns să faci parte din  echipa care a adus 11even experiences la Ploiești? Care sunt culisele organizării acestui eveniment?

Cristi Ilie: Totul a plecat de la Iulian Șerban. El este cel care a creat aceasta echipă și țin să îi mulțumesc că a avut încredere în mine și că m-a ales să fac parte din această echipă. Culisele organizării acestui eveniment? Țin minte că am început organizarea acestui eveniment înca de pe data de 3 ianuarie, când am început să mergem pe la diferite hoteluri în căutarea unei săli de conferință.

Adrian Rotaru: Cum este să pui pe roate un astfel de eveniment? Ai mai făcut parte din echipa organizatoare a unui astfel de eveniment?

Cristi Ilie: Am mai făcut parte din alte echipe de organizare, dar pentru un astfel de eveniment nu. Este foarte greu de pus un astfel de eveniment pe roate, mai ales în acest oraș. Ne era teamă că lumea nu va fi receptiva la un astfel de eveniment, dar se pare că ne-am înșelat, având în vedere felicitările care au urmat după.

Adrian Rotaru: Care au fost cele mai mari obstacole pe care le-ai/le-ați întâmpinat în timpul organizării?

Cristi Ilie: Cred că cel mai mare obstacol a fost chiar în acea zi când Aula Universității înca nu era liberă. Până atunci au fost obstacole mai minore, dar împreună cu echipa 11even Ploiești am reusit să le depășim.

Adrian Rotaru: Te-ai gândit vreun moment că nu ești omul potrivit în această echipă? Te-ai gândit că nu te vei ridica la înălțimea așteptărilor pe care le are un public numeros?

Cristi Ilie: Nu m-am gândit nici un moment la așa ceva. Iulian știu că a avut încredere în mine de la început. Știam că eu voi avea de făcut toate materialele promoționale și să ajut cu câteva contacte pe care le aveam.

 

Adrian Rotaru: Să vorbim acum despre impresiile de după eveniment. Au existat câteva probleme neașteptate. S-a întârziat din cauză că sala era ocupată. Cum ai reacționat? La ce te gândeai în acele momente în care oamenii își puneau întrebări legate de seriozitatea organizării?

Cristi Ilie: Eram nervos bineînțeles…îmi era rușine că o mare de oameni așteptau pe holul Universității. Eu am fost mai tot timpul la intrarea în Aulă încercând să le sugerez că timpul celor care ocupau sala a expirat. Am avut un pic de noroc cu o doamnă profesoară care le trimitea mesaje celor de la prezidiu spunându-le că trebuie să termine.

Adrian Rotaru: Au existat probleme de sonorizare. Ai fost cel de la butoane. Ce nu a mers bine? Ce trebuia făcut pentru remedierea problemelor?

Cristi Ilie: Speakerii ar fi trebuit să stea pe scenă mai în spate, nu exact sub boxe. Lipsa unui mixer și-a spus cuvântul. Cu existența lui lucrurile nu ar fi stat la fel. Asta este o  învățătură pentru urmatoarele evenimente.

Adrian Rotaru: Ai fost cu ochii în patru tot timpul. Ai apucat să  asculți poveștile speaker-ilor? Cum ți s-au părut? Care te-a impresionat mai mult?

Cristi Ilie: Am încercat să fiu foarte atent la fiecare speaker. Fiecare a avut povestea sa interesantă. Nu pot să fac acum diferențiere între ei. Mie mi-au plăcut toți, poate un mic plus pentru Paul Olteanu și Zoia Zărnescu.

Adrian Rotaru: Lista speaker-ilor pentru Ploiești a fost schimbată de mai multe ori. Unele nume au dispărut, altele au apărut. Care au fost motivele pentru care Doroftei, Lucian Aldescu sau Adrian Soare nu au mai ajuns?

Cristi Ilie: Leonard Doroftei ne-a spus cu o lună înainte de eveniment că pe 15 mai este implicat în altă activitate, de aceea pe lista speaker-ilor a apărut Cezar Ouatu. De Lucian Aldescu am aflat cu o seară înainte și în locul său a fost prezentă Cătălina Popescu tot din cadrul DPD. Adrian Soare a avut niște probleme mai puțin plăcute chiar în ziua evenimentului și de aceea Mihaela Tatu a fost al 11-lea speaker.

Adrian Rotaru: A fost un eveniment care a ieșit bine într-o notă generală. Cât de mulțumit ești de aportul tău și al echipei din care ai făcut parte având în vedere rezultatul? Ce feedback ai primit?

Cristi Ilie: Eu sunt foarte multumit. Am vazut cu totii unde am gresit si data viitoare vom tine cont de toate și vom încerca să remediem din greșeli

Adrian Rotaru: Ai primit aplauze din partea publicului pentru organizarea evenimentului. Familia ta a fost prezentă în sală. Cum te-ai simțit în acel moment? Ești obișnuit să fii în centrul atenției?

Cristi Ilie: Sunt obișnuit cu astfel de aplauze…timp de trei ani am fost actor la trupa de teatru Moft din cadrul Casei de Cultura a Studenților Ploiești și m-am obișnuit cu aplauzele. În schimb a fost o premieră ca familia mea să fie prezentă în sală la un eveniment în care am avut și eu un aport.

Adrian Rotaru: Evenimentul a fost susținut de mulți sponsori. Vrei să le transmiți ceva?

Cristi Ilie: Le mulțumesc în numele echipei, fără ei acest eveniment nu ar fi putut avea loc. De asemenea le mulțumesc și partenerilor media care au fost alături de noi și ne-au ajutat cu mediatizarea accestui eveniment. Nu în ultimul rând le mulțumesc tuturor voluntarilor care ne-au ajutat în acea zi, echipei JCI Prahova și tuturor celor din sală.

Adrian Rotaru: Te-ai mai aventura în organizarea unui eveniment de acest gen sau chiar mai important?

Cristi Ilie: Desigur, deja avem anumite proiecte pe care vrem să le facem. Le vom anunța la momentul oportun.

Adrian Rotaru: Cu ce informații ar trebui să rămână cei prezenți în sală după 11even experiences?

Cristi Ilie: Fiecare ar trebui să extragă din cele 11 discursuri tot ce este mai bun în funcție de nevoile fiecăruia. Eu personal am devenit mai zâmbăreț și am învățat că trebuie să mă bucur de fiecare clipă pe care o trăiesc

Adrian Rotaru: Ai ceva de adăugat? Ceva ce nu s-a spus dar trebuie spus?

Cristi Ilie: Da. Am uitat să mulțumesc celor mai importanți oameni, care dacă nu erau evenimentul nu mai avea nici un farmec. Mulțumim Catalina Popescu, Peter Barta, Eugen Cristescu, Decebal Popescu, Paul Dumbrăvanu, Paul Olteanu, Cristina Manole, Corina Ungureanu, Cezar Ouatu, Zoia Zărnescu și nu în ultimul rând mulțumim Mihaela Tatu!

Mulțumesc pentru timpul acordat și îți doresc să ai succes în viitoarele proiecte.

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on May 19, 2014, in Interviu and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

