A fost un an bun!

Pentru mine anul 2014 a fost unul roditor, dacă îmi permiteți adjectivul. Am mai învățat câteva lucruri, am mai prins câteva colaborări care mi-au adus venituri suplimentare și am mai căpătat ceva vizibilitate în mediul online. Îmi place că am evoluat și sper că trendul ascendent din dreptul meu va fi la fel de promițător și în anul 2015.

11even experiences ploiesti

11even experiences ploiesti

Nu știu dacă ne va mai pândi  vreo apocalipsă în viitorul apropiat, așa că  tocmai de aceea îmi permit să încerc să evoluez nestingherit de evenimentele puse la cale de către Univers sau de către mințile malefice ale unor oameni.

2014 a fost anul în care am trecut pe domeniu propriu. adrian-rotaru.ro a crescut puțin câte puțin și sper să fie din ce în ce mai interesant, atât pentru mine cât și pentru cei ce-l descoperă.

Ați înțeles ideea? Mi-a plăcut acest an și voi face tot posibilul să-mi placă și anul viitor.

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on December 11, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Te felicit si-ti doresc sa evolezi in continuare! Esti pe drumul cel bun!
    Si pentru mine 2014 a fost un an super bun!
    Te pup, ne vedem la Gala, nu? 🙂

  2. Georgeta Popoiu

    Succes maxim în anul 2015 ! Sanatate, iubire si fericire !

Leave a Reply

