Asesoft se chinuie pentru victorii

Asesoft Ploiesti, echipa fanion a orasului se pare ca a ajuns intr-un punct pe care nu-l poate depasi in Eurocup. Faza ultimelor 32 de echipe ale acestei competitii reprezinta o nuca ce pare prea reu de spart de echipa alb-albastra. baschet

Chiar daca s-a disputat un singur meci in grupa impartita de echipele Lokomotiv Kuban, Nancy si Valencia, Asesoft pare sa nu fie pregatita sa invinga vreuna dintre aceste formatii.  Asta si din cauza unor jucatori care ori nu dau totul pentru echipa, ori atat pot da, ori nu s-au integrat suficient de bine in acest lot. Si am sa-i numesc aici pe cei care consider eu ca nu mai pot ajuta echipa din motivele amintite mai sus: Cris Cooper, Pelekanos, Flowers si Sjarto. Daca primii trei nu mai dau randament din varii motive pentru Sjarto pare ca a apus momentul de glorie. Eu ii multumesc pentru toata daruirea de care a dat dovada la aceasta echipa frumoasa din Ploiesti si sper ca se va retrage dupa acest sezon cel putin din echipa noastra. Nu-i o renegare ci o constatare. Cand un om nu te mai poate ajuta sa atingi performanta maxima in sport ar trebui sa iti ofere cale libera. Desigur ca nu este singurul care decide acest lucru, dar eu cred ca daca se vrea ca Sjarto sa continue la Ploiesti, acest lucru nu ar mai trebui sa se intample in teren. Cel putin nu in meciurile din Europa, acolo unde miza este una deosebita.

Ceilalti trei straini amintiti de mine, nu dau randamentul dorit. Antrenorul Dado tot insista cu acestia in meciurile importante, dar din pacate cifrele din dreptul lor sunt mai mult decat modeste.

In reste echipa este frumoasa si competitiva, desi a demonstrat ca sta foarte mult in Dee Brown, Mohammed si Runkauskas, iar cand acestia nu sunt in cea mai buna forma echipa se taraste pe coate pentru a face fata adversarului.

Sa vedem ce deciii se vor lua pentru meciurile viitoare din Eurocup. Sper sa reusim macar trei victorii din sase meciuri, desi mi se pare destul de greu sa batem vreuna dintre echipe in deplasare.

About Nicusor Adrian Rotaru

Am 26 de ani, imi place sa scriu si imi place sa ma uit la meciuri de baschet. Îmi plac plimbările și călătoriile, mersul cu bicicleta și oamenii frumoși la suflet și la minte.

Posted on January 13, 2015, in Sport and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

